Test elektokola Bulls E-STREAM2 s motorem BROSE

Velké očekávání revolučního řešení. Nová značka ebike motorů Brose (renomovaná v automobilovém průmyslu). Nové uložení pohonné jednotky, výrazně vyšší kroutící moment než u většiny konkurence a v neposlední řadě skrytí baterie do rámu. Tedy dost novinek na to, abychom byli hodně zvědaví. Již při prvním pohledu zaujme nejvíce fakt, že kolo vypadá spíše jako normální horák než e-kolo.

Tedy vzhled přitažlivý především pro ty, kteří odmítají „baťohy“ s baterií, ať již v jakékoliv podobě. Vzhledem k tomu, že naše testovací E-stream patřil u nás k absolutně prvním, budil na každém kroku zaslouženou pozornost. Jízdní vlastnosti nezklamaly. Díky silnější baterii má větší dojezd než například Bosch Performance. Překvapilo však, že papírově silnější motor Brose měl nejen subjektivně, ale i při ostrých srovnávacích testech do kopce obdobný kroutící moment jako Bosch Performance, což ale může být způsobeno nastavením řídící jednotky z výroby, a pravděpodobně bude mít ještě dostatečné rezervy.

Příjemně překvapila vzduchová vidlice Suntour XCR-32. I když je patrné, že se jedná o čerstvou novinku, která ještě potřebuje v některých detailech lehce „sednout“, podstatné jsou především ty revoluční kroky (integrovaná zástavba motoru a baterie do rámu). Což nepochybně přinese v nejbližší době výrazné zvýšení prodeje této koncepce. A inspiruje i řešení obdobná.

Výhody: kompaktní designově zdařilá konstrukce, nadprůměrná baterie

Hodnocení: velmi dobrý

 Motor: 250 W

Odpružení: Suntour XCR RL CTS Air

Display: LCD Baterie: 12,8 Ah/ 489Wh

Převody: 2 x 10 Shimano XT

Brzdy: Tektro Orion

Podrobné specifikace: zde
Kompletní test: zde

Petr Řezáč www.itest.cz 

Fotogalerie

zpět